Kabelky jsou našimi společnicemi každý den, aniž bychom o nich něco věděly.Dávají najevo okolí, kdo jsme, co se nám líbí, střeží naše poklady a jsou nám doslova ,,vždy při ruce". Proto to pojďme napravit abychom se něco o kabelkách dozvěděly, určitě jste zvědavé.
Začneme historii kabelek. Rozvoj vaků podobných kabelkám je zaznamenán ve 14. a 15.stol.Kabelka byla užívaná lidmi od okamžiku, kdy měli potřebu přenášet různé cennosti. Termín kabelka neexistoval do poloviny 19.stol. S technologickou revolucí a příchodem železnice v 19.století zažívají zavazadla všeobecně, tedy kabelky opravdovou revoluci. V těchto letech byl poprvé použit výraz kabelka (handbag), tak jak ho známe dodnes. Kabelky, které nosily ženy začaly být stále více a více důležité a ženy se bez nich neobešly. Ve 20. letech musely kabelky ladit s celkovým outfitem. V 50.letech se na trh zapsaly významné značky jakou Louis Vuitton, Chanel a Hermes. A od r.1996 jsme se na trh zapsali i my.
Kolik jich máme?
Základní otázka, která napadne každou ženu. Kolik vlastně těch kabelek mám? Jedna určitě nestačí, protože je potřeba na každou příležitost jiný styl. Výsledkem takového dělení je, že většina žen má průměrně 6 kabelek, které dokola točí. Samozřejmě máme jich více, ale 6 je číslo které i realně nosíme a nejen necháváme ležet vespod skříně.
Kolik v ní unesete?
Na běžný den se nosí středně velká až velká kabelka, která toho hodně unese. Potřebujeme přece základní věci jako je peněženka, klíče, kapesníky, mobil, nějaké malé občerstvení, líčidla, voňavku, deštník atd.Pokud něco během dne dokoupíme tak se dostáváme na nějakých 2-2,5kg v průměru.
Kolik nás stojí?
Průměrná česká žena je schopná utratit za kabelku třitisíce korun. Například v Británii tamní ženy běžně vykračují na rameni s kabelkou okolo tisíc liber. Samozřejmě jde o designérské modely. Nejvíce kupované jsou značky Louis Vuitton či Prada.
Jak vybrat kabelku?
Při výběru kabelky je vždy dobré pečlivě zhodnotit svůj šatník a příležitost, na kterou budeme kabelku nosit. Oficiální setkání bude vyžadovat eleganci a jednoduchost. Na uvolněnějši akci si můžeme dovolit větší kabelky či menší a můžeme povolit uzdu své originalitě a klidně sáhnout po kabelce se vzory. Kabelku můžete vybírat podle různých kritérii: barvy, velikosti, materiálu, značky a samozřejmě i ceny. Právě značka a cena se často snoubí ze zárukou, originalitou a kvalitou kabelky, proto lze říct, že na kabelce by ženy neměly šetřit.
Víte, že...
Jedno kabelky mají určitě společné - sháníme je a nakupujeme všechny rády. A to dokonce, až tak, že jde o nákupní položku, která nám způsobuje největší potěšení při výběru i po zaplacení. Takže ne boty, oblečení nebo líčidla a kosmetika, ale kabelka vyhrála mezi vším, co toužíme nejvíce nakupovat.Co na to říkate?
Tak vyražte si koupit nějakou krásnou kabelku, a když se Vám nechce ze svých domovu, tak dnes už v klidu nakoupíte i na internetu. A U NÁS V GORA SHOPU ČI E-SHOPU SI URČITĚ VYBERETE.